Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

Te jó ég, mennyi idő eltelt!

2008.06.21. 19:05 - Évke

Címkék: történet fejlődés babavárás magzatmozgás

Most eszméltem, hogy megint mennyire elkanászodtam és nem írtam! De ezentúl másként lesz! Télleg...

Először is pótlom, amit elmulasztottam babafejlődés címén, aztán írok sokat, sokat arról, hogy mi újság van velünk! Dióhéjban csak annyit, hogy Emmácskával együtt jól vagyunk, szépen fejlődik, sokat mocorog a kis drágám!

Ez történt a 25. héten: 35 cm és 400- 600 g. Mostantól hetente kb. 1 cm-t nő, egyre jobban hízik. Felismerhető alvási ritmusa van. Bár továbbra is élénken mozog, egyre kevesebb helye van a forgolódásra.

Az alvási ritmusról annyit, hogy babó akkor szerintem alszik amikor én is (meg nyilván nap közben is persze). Ezzel kapcsolatban volt egy aranyos történet. Azt hiszem, aki volt már valaha várandós, nem újság az éjszakai wc-re rohangálás, mert a méh igencsak nyomja a hólyagot. Egyik éjjel már többedszer mentem ki, és szerintem Emma erre "riadt fel", mert amikor visszafeküdtem, éktelen mozgolódásba kezdett, mint a motolla járt a kis keze-lába, mintha felháborodott volna, hogy mit zavarom én meg az ő éjszakai nyugalmát :)))

A 26. hét: A baba tüdeje folyamatosan fejlődik, de tökéletes csak a születés idejére lesz. Bőre és az alatta levő kötőszövet egyre vastagabb.A méhboltozat a köldök és a szegycsont között félúton van.

Holnap ismét jövök, sok a pótolnivaló, mert mostmár a 33. hétben vagyunk!



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr22532565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása