Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

Most meg a nagy riadalom

2008.07.02. 16:05 - Évke

Címkék: kórház vizsgálat terhesgondozó

Vasárnap ütött be a krach, reggel elkezdett keményedni a hasam, úgy szakszerűen, hárompercenként… Naná, hogy a dokimat nem lehetett elérni, szóval irány a kórház, ahol persze bent is tartottak (amikor csak egy NST-re, meg egy méhszájvizsgálatra számítottam, egy doki is csak ennyit mondott). Most százszorosan is elégedett vagyok azzal a döntésemmel, hogy Pesten szülök. Kriminális, ami itt megy.A doki úgy vizsgálta a méhszájat, hogy baromira fájt… Aztán le akarták mérni a medencémet, ugye, hogy kifér-e a baba - annak ellenére, hogy egy kicsit megrövidült méhnyaknál nagyobb "problémát" nem találtak. Aztán a doki közölte, hogy a tüdőérlelő szteroidot még nem adja be a babának… Basszus, azért volt egy lelkiállapotom… Bementem egy-két vizsgálatra, ezek meg "meg akartak szüleszteni". Ja, meg azért is lecsesztek, hogy miért nem vittem magammal egyből kórházi cuccot. A vajúdóban helyeztek el - még két kismama volt, akikkel sajnos két értelmes szót nem lehetett váltani. Bekötöttek magnézium infúziót, kb. hajnali fél 2-re csöpögött le az egy liter. Addig egy szemhunyást nem aludtam (aztán is csak kb. 2 órát sikerült), mert a vajúdó mellett van a szülőszoba, úgyhogy hallgattam, ahogy szülnek… Meg ez egyébként is egy átjáróház. Ja, az esti és a reggeli nst is rendben volt. Az estin látszottak a kis hullámok, amiket keményedéseket éreztem. A dokimmal hétfő délután tudtam beszélni, használt a magnézium, és mivel ő se ragaszkodott nagyon a maradásomhoz, szépen saját felelősségemre leléptem, és most pihenek itthon, igyekszem elfelejteni ezt a rémálmot!

Azóta pihengetek, szerencsére minden okés. Leszámítva, hogy ma megint beszippantott a terhesgondozás, ott ültünk apával két és fél órán keresztül. Ráadásul a leletem szerint kevés folyadékot iszom (ez nem igaz), és a doki tök bunkó volt és megfenyegetett, hogy befektet a kórházba infúzióra, ha jövő hétre nem produkálok egy normál, keton nélküli vizeletet. Úgyhogy jövő héten megint mehetek vissza, megint a terhesgondozóban fog elmenni az egész délelőttöm, mert én ugyan akármit is mond, nem fekszem be a kórházba. Ha a magándokim mondja, akkor esetleg.
Persze fő, hogy babóval minden oké legyen, de az uh szerint van elég magzatvíz. Szóval megint megállapítottam, hogy a terhesgondozás csak a kismamák idegesítésére jó!       
                               
               
                     
       



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr53549822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri · http://dorka68.blogol.hu 2008.07.10. 18:21:35

Arra bizony!!!! Remélem jól vagy és birod a kánikulát... :))
Szurkolunk a gyerekekkel..
Dóri

Pepi · http://pepigabi.freeblog.hu 2008.07.14. 07:45:06

Szia kedves Évke!
Örömmel olvastam a soraidat, de sajnos nem tudok neked segíteni, ennek az altatódalnak nincs meg a fordítása, de megpróbálok utána nézni ígérem. Viszont amennyiben érdekel, van egy pár babalemezem, nézz rá a carnea.multiply.com/ oldalamra. orbittal tudod letölteni,kicsit nehézkes a letöltés,de segítek szívesen ha nem menne.
Kitartás, én is a várakozást utáltam az egész terhességben, hogy napok mennek el a rendelőkben a vizsgálatoknál. De már nincs sok hátra úgy látom és utána már csak a gyönyörű babádnak fogsz örülni. Jó egészséget kívánok mindkettőtöknek.

Évke · http://kicsiajandek.blog.hu 2008.07.14. 21:21:54

Szia Dóri! Köszönöm szépen a drukkot, nagyon jól jön :)

Pepi! Köszi a gyors választ és a tippeket! Megyek is szörfölni az oldaladra :)

Pepi · http://pepigabi.freeblog.hu 2008.07.14. 21:41:53

Szia!
Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email címet és feltöltöm egy oldalra, ahonnan kapsz kiértesítést a címedre és onnan csak te tudod letölteni. Jó éjszakát!
Üdv:
Pepi


süti beállítások módosítása