Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

A nagy meglepetés!

2008.06.25. 21:46 - Évke

Címkék: történet ultrahang fejlődés élmény doki

Most kicsit eltérek azon szándékomtól, hogy időrendben írjam le a történéseket, mert a tegnapi orvoslátogatásunk nagy meglepetést okozott, amit le kell írjak azonnal! Ultrahanggal vizsgálta Emmácskánkat, amikor is egyszer csak közölte, hogy ez a kislány inkább kisfiú!!!! Úgyhogy szentemtől ezúton is bocsánatot kérek, amiért olyan sokat Emmáztuk. De egyébként az én hibám az egész, nem kellett volna bedőlnöm a dokiknak. Kezdetektől írtam, hogy szerintem fiú lesz, ezt egy anya igenis megérezheti. Sőt, én még álmodtam is arról, amikor megfogant, hogy kicsit kék sapkában-takaróban ott van egy újszülött baba a kisszobánkban, aki a mi babánk!!

A családban is volt nagy meglepődés! Én abszolút nem bánom, szerintem jobb is, hogy az unokatesók egyneműek, jobban megértik majd egymást, mintha testvérek és legjobb barátok is lennének egyben.

Ja, egyébként voltam Anikónál Szegeden múlt héten, és vásároltam rózsaszín rugdalózókat, szerencsére csak egy párat. Na, ezeket izibe elküldtem Anettnak, aki már a 38. hetet betöltötte és Ginácskát vár nemsokára! Ezúton is nagyon szurkolok, hogy minden rendben legyen, de hát úgy is lesz.

Szóval tegnap este lepődtünk nagyot, és ki is mentünk a szolnoki Tescóba, ahol bevásároltunk a kisfiunknak. Azért olyan dolgokat vettünk, hogy ha meggondolja magát Kristóf és mégis Emma lesz, akkor is tudja őket hordani. Nagyon édes dolgokat vettünk, otthagytunk egy csomó pénzt, de ez a válogatás, nézelődés igencsak segítette az átállást. Azért alkalmanként még Emmázom Kristófunkat, de hamarosan átszokok. :)))

A 29. hét történései:A baba már 34-38 cm és 1 kg 200 g. Agya növekszik és fejlődik. Meg tudja különböztetni az édes és savanyú ízeket. A hallása tovább fejlődik. A baba testét magzatmáz borítja. A tüdőléghólyagok zöme kifejlődött, és beindult a a felületaktív anyag termelődése is; ez egy nedvesítő anyag, amely segíti a légzést.

Majd a 30. hét: Ebben az időszakban rendszerint elfoglalja a szüléskor is jellemző "fejvégű" helyzetét, azaz a szülőcsatornához képest fejjel előre helyezkedik el (Kristófunk szerencsére a kezdetektől fejfekvésű, tartsa is meg eme jó szokását a születéséig!!). Ha nem akkor is van még idő. Hetente kb. 200 g-ot hízik. Néhány hetes mozgolódás után a baba izomtónusa fokozódott, és már képes tájékozódni a térben.



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr53539514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása