Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

Megvagyuk :)

2008.04.20. 16:47 - Évke

Címkék: ultrahang fejlődés baba

Jól eltűntünk mindannyian az elmúlt hetekben. Most ugye megint dolgozom, próbáltam túlélni a heteket, még a blogozáshoz is fáradt voltam. De most pótlok mindent :)

Azóta már a 24. hétben vagyunk, itt az elmúlt hetek fejlődése:

22. hét: A fülek teljesen kialakultak :) A baba hallja a zajokat és a hangokat és reagál rájuk. A zene serkentheti az agysejtek aktivitását. (Gyorsan be is kapcsolok valami szépet!)

23. hét: A végtagok teljesen kifeljődtek (hurrá, hurrá!!), és a baba képes fogni a kezével.Már fel tudjuk ismerni a hasfalon keresztül a baba különböző testrészeit (hát én ezt azért így nem modnanám).

És akkor az aktuális  24. hét: A baba képes kinyitni a szemét és felismerni a különböző hangokat. A tüdő légzsákjai már teljesen kialakultak, ennek ellenére, ha a baba ebben az időszakban jön a világra (ami természetesen nálunk nem történik/történhet meg), légzési nehézséggel fog küzdeni. Az összes fontosabb szerv már kialakult.A pulzusszám csökkent és a szívhangok rögzíthetők. A bőr áttetsző és és az alatta futó erek világosan láthatók.

Voltunk a választott orvosomnál ultrahangon 2 hete, sajnos akkor nem tudta megerősíteni a baba nemét. Nem baj, várunk! Még úgysem akartuk elkezdeni beszerezni a babaholmikat, majd ráér, ha táppénzen leszek, az sincs már messze, és addig lesz még egy ultrahang. Hátha majd akkor!

Babám szerintem jól van, sokat mozgolódik, szerintem érzi azt is, hogy én mikor vagyok ébren :) Olyan kis aranyos!



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr34434150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri · http://dorka68.blogol.hu 2008.04.20. 18:45:48

Örülök,hogy jól vagytok,azt hidtem valami baj van..
De látom minden rendben... huhhhh.. :) :)

iluska 2008.05.20. 14:12:54

nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjöttem, és örömmel látom hogy minden rendben. húúú, amikor utoljára olvastalak, akkor nemrég tudtad meg hogy gyereketek lesz.!


süti beállítások módosítása