Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

Alacsony vérnyomás

2008.02.27. 20:40 - Évke

Címkék: tünetek vizsgálat

Ma nem voltam dolgozni. Reggel semmi bajom nem volt, készülődtem, amikor egyszer csak nagyon rámtört a hányinger. Végül az segített, hogy leültem, meg ettem. Szóval a hányás elkerült, de egész délelőtt nagy levegő és társai, ja és csengett a fülem. Tanulni se bírtam délelőtt, mert nem tudtam koncentrálni. Aztán beigazolódott a gyanúm, hogy lement a vérnyomásom, apa megmérte, 90/60 volt, mikor nálam a szokásos 120/80. Végigaludtam a délutánt, ittam egy kapuccsínót, de most este megint éreztem egy kis szédelgést. Nem tudom, hogy ez most miért volt, eddig ilyet nem tapasztaltam.
Azt gondolom, hogy baba miatt lehetett, biztos növekszik. Bár azt olvastam, hogy az alacsony vérnyomás inkább a terhesség elejére jellemző (akárcsak a rosszullétek) és én azért már a 16. héten tartok...
Remélem, holnapra okés leszek és tudok menni, mert a részvénytársaságok szép témájából kellene beszámolnom...



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr87357242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása