Kicsi Ajándék

Az első babámmal való várandósságom, majd a kistesó tervezésének, útjának története.

Óra

Kommentek

  • iluska: Szervusz, hogy vagytok? Már biztosan megszületett a baba. (2008.09.09. 09:45) Pesti út és nst
  • Pepi: Szia! Ha voltál nálam és tetszett valamelyik babalemez, de nem tudod letölteni, dobj egy email cím... (2008.07.14. 21:41) Most meg a nagy riadalom
  • Évi: Ja, és Andris is bent lesz a szülésnél! (2008.07.02. 23:37) A folytatás
  • iluska: nagyon régen olvastalak, ma valahogy eszembe jutottál, és felmentem a blogolra. ahonnan ide átjött... (2008.05.20. 14:12) Megvagyuk :)
  • Dóri: Évica hová tűntél??? (2008.04.16. 17:04) Genetikai ultrahang

Statisztika

RSS

Ultrahang + 19. hét

2008.03.11. 20:54 - Évke

Címkék: fejlődés baba doki magzatmozgás




Megvolt az ultrahang (lásd fenn), minden oké! Kicsit mocorgott is a vizsgálat alatt, olyan édes volt! De nem mutatta magát. Nem baj, majd legközelebb. Türelemre tanítja a szüleit :)
A hányingerről megkérdeztem a dokit, merthogy tegnap sem voltam dolgozni, mert az utca közepén jött rám elég erős hányinger. A kertek alatt mentem haza...
Szóval a doki a Daedalont javasolta, aminek hányingercsökkentő hatása van. Én gyerekkoromból ismerem ezt a gyógyszert, akkor adták a szüleim, ha kocsival mentünk Szegedre. Így tesómmal nem hánytunk az úton, mert... aludtunk végig... Persze, akkor még kisgyerek voltam, lehet, hogy most nem lesz olyan álmosító hatása. De azt mondta a doki, hogy ha nem javul a hányinger, illetve az álmosság miatt nem tudom a munkámat csinálni, akkor táppénz, merthogy a baba az első.

Amikor eldöntöttük, hogy máris szeretnénk a babát, tudtam, hogy sokáig kell dolgoznom, ha szeretnék hatékonyan előre haladni az életben. Ezért mindaddig, amíg csak nekem rossz a dolog, igyekszem tűrni és csinálni. De Isten ment's, hogy a babámat veszélyeztessem. Az eredeti döntés úgy szólt, hogy ha minden ok, akkor dolgozom, de ha már a doki is a táppénzt emlegeti, akkor nekem is meg kell fontolnom.

És a "szokásos", ma elkezdődőtt a 19. hét!! Az agysejtek szaporodása elképesztő ütemben folytatódik: percenként 50-100.000-rel (hihetetlen). A gerincvelő kezd megvastagodni.
És hát, már az 5. hónapban vagyunk, de rajtam még mindig alig látszik valami :)



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr32376820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bányai Gyöngyi · http://mclub.blogol.hu 2008.03.12. 19:18:41

Csodálatos! Annyira csodálatos. Nagyon örülök. Vigyázz magadra!
A könyvet ma elküldtem. Van, amit egy kismama is használhat belőle, de ez a korszak tényleg "más állapot". :)

Dóri · http://dorka68.blogol.hu 2008.03.13. 16:02:03

Hát nem tudom,nekem spec a Deadalont,nem engedte az orvos a baba miatt,viszont a B6 vitamint igen..3 x 2 adagban..
Természetes hányáscsillapító..
Évi kérdezz rá légyszi!!!

Évi 2008.03.13. 17:49:15

Gyöngyike, köszönöm!

Dóri, a doki nekem azt mondta a b6-ról, hogy az nem ér semmit. Nehéz kiigazodni... A betegtájékoztatón annyi van, hogy szoptatás alatt nem szabad, terhesség nem ellenjavallt és a doki azt mondja, hogy évtizedek óta nem okozott gondot. De nem fogok Daedalont se szedni, mert engem nagyon álmosít. Meg igazából nem kell minden nap, remélem ez így is marad, és akkor meg majd kibírom valahogy.


süti beállítások módosítása